Jak probíhá registrace ochranné známky
Vám jen stačí zadat potřebné údaje do registračního formuláře a odeslat nezávaznou poptávku. O všechno ostatní už se postarají naši ověření odborníci a advokáti. Zajímá vás, jak celý proces registrace ochranné známky vypadá od chvíle, kdy odešlete registraci?
-
1. Vyplníte průvodceZadáte potřebné údaje do jednoduchého objednávkového formuláře. E-mailem vám přijde výzva k platbě objednávky. Po zaplacení budete požádáni o podepsání plné moci.
-
2. Rešeršecca 1 týdenZajistíme rešerši, abychom zhodnotili, zda bude možno vaši ochrannou známku registrovat. Zjistíte tak například, zda vaše OZ není totožná s již existující ochrannou známkou apod. Pokud by došlo k tomu, že ochranná známka není vhodná k registraci, vrátíme vám peníze za registraci s odečtením prací za rešerši.
-
3. Příprava dokumentu k registracicca 1 týdenZajistíme přípravu žádosti k registraci vaší ochranné známky na Úřadě průmyslového vlastnictví a pošleme vám ji ke kontrole.
-
4. Podání na Úřad průmyslového vlastnictvíJakmile žádost odsouhlasíte, je podána na Úřad průmyslového vlastnictví.
-
5. Kontrola Úřadem průmyslového vlastnictvícca 1 - 3 měsícePo dobu cca. 3 měsíců probíhá na úřadě kontrola přihlášky. Případné požadavky na doplnění či úpravy jsou s vámi obratem konzultovány.
-
6. Zveřejnění ÚPVÚřad průmyslového vlastnictví zveřejní záměr registrace ochranné známky, aby se k ní mohli ostatní vyjádřit. Toto období zpravidla trvá právě 3 měsíce.
-
7. Schválení a registracePo uplynutí přibližně 6 měsíců je ochranná známka schválena a zanesena do rejstříku. Platnost ochranné známky se počítá od doby podání přihlášky na Úřad průmyslového vlastníctví.
-
8. Doručení certifikátuZískaný certifikát vám zdarma bude doručen poštou na vaši adresu.
A celý proces sledujete jednoduše on-line z pohodlí kanceláře …